רבים מאיתנו אוהבים לטייל, אבל רק מעטים יכולים להרשות לעצמם לעשות זאת רוב השנה. בכדי לטייל באופן תמידי צריך אחד משני דברים: גב כלכלי שמאפשר זאת או פשוט להפוך את הטיולים למקור הכנסה. האינסטגרם מאפשר לנו למעשה לטייל, ליצור תוכן ולהתפרנס. במאמר הזה נסקור כיצד עושים זאת.
כיצד מפתחים ערוץ טיולים מצליח באינסטגרם
בכדי להגיע למצב שאתם נהנים מהכנסה קבועה מערוץ האינסטגרם שלכם, אתם תדרשו להגיע לעוקבים וצפיות. הדרך לשם עוברת דרך יצירת תוכן מאד איכותי והפצה נכונה שלו. למזלכם, תחום הטיולים הוא פשוט מושלם ליצירת תוכן של תמונות, סרטונים ואפילו סטוריז מאלפים. אנשים פשוט אוהבים לראות חופי ים, הרים מושלגים או יערות סבוכים. הסוד הוא ליצור מיתוג ייחודי לכם שבא לידי ביטוי גם בתוכן. הכניסו את עצמכם ואת האישיות שלכם לפוסטים השונים ותקבלו שילוב מנצח שלא רק מציג את האתרים השונים בתור גלויה סתמית, אלא יוצר ממש סיפור בו אתם המשתתפים. העוקבים שלכם יוצרים חיבור לסיפורים הללו ואליכם ומכאן מגיעה גם העליה בכמותם ובצפיות בערוץ.
זכרו שתוכן איכותי דורש גם מאמץ ויכולת טכנית. השקיעו בציוד צילום, תאורה והקלטה ברמה נאותה. גם התמונה שנראית הכי ספונטנית כנראה צולמה עם הרבה מחשבה מאחוריה ובכמה ניסיונות שונים.
יצירת חשיפה לערוץ
בתחילת הדרך אתם תדרשו להביא עוקבים וצפיות בכל מיני דרכים יצירתיות. זה יכול להיות על ידי שיתופים ברשתות חברתיות שונות, העלאת בלוגים או כתבות בפורטלים או חשיפה דרך שיתופים באפליקציות מסרים. זו יכולה להיות דרך מאד ארוכה ומייגעת ולעיתים, עם כל ההתמדה והיצירתיות, זה פשוט זז לאט מידי. רבים מהערוצים המצליחים באינסטגרם התחילו את דרכם על ידי קניית צפיות ועוקבים. כדאי לקרוא מידע נוסף בכל הנוגע לרכישת לייקים באינסטגרם, על מנת שתוכלו לעשות זאת באופן מושכל ונכון.
ככל שהחשיפה שלכם תגיע מהר יותר, כך תגיעו מהר יותר לשלב בו תוכלו להתחיל להרוויח מהאינסטגרם.
ניהול ערוץ טיולים עם הרבה עוקבים
כאשר כבר יש לכם הרבה עוקבים, אתם תגלו שהאינסטגרם הופך לעבודה בה תידרשו להשקיע והרבה. בכדי לייעל את תהליך העלאת התוכן, אנחנו ממליצים לכם ליצור הרבה תוכן בצורה מרוכזת. שימרו לכם אפילו יותר תמונות וסרטונים בתור גיבוי. לפעמים תכניות משתבשות, יש מזג אוויר לא נוח לצילום וכו'. ברגעים הללו תוכלו להשתמש באותו תוכן מוכן מראש.
תכנים טובים הם כאלו שיהיו מעניינים גם בעוד שנתיים מהפרסום. אלו הם תכנים תמידיים או 'תוכן ירוק עד' כפי שהוא מכונה בשפה מקצועית. זהו תוכן שלא מותנה בטרנד ספציפי.
הגיבו למתרחש
יחד עם תוכן תמידי, חשוב תמיד להגיב לאירועים וטרנדים. מגפת הקורונה למשל הוא אירוע כזה. הוא שינה את עולם הטיולים מהקצה לקצה ויחד איתו גם את התכנים בערוצי הטיול השונים. אנשים לא טסים לחו"ל והם מגלים את האתרים השונים בארץ. אנחנו רואים הרבה פוסטים של מסלולי טיול, נחלים, חופים ומעיינות שלא הכרנו. זו הזדמנות נהדרת להציג לאנשים מקומות ואתרי נופש בארץ ותוך כדי כך לזכות בעוקבים חדשים לערוץ.
לסיכום, ערוץ טיולים מספק לאנשים לא רק מידע אלא גם כמה רגעים של בריחה מחיי היום יום. מגוון האפשרויות שלכם כיוצרים הוא עצום, ממש כמו קהל היעד הפוטנציאלי שלכם. פיתוח ערוץ מצליח ידרוש הרבה השקעה ועבודה קשה אבל התמורה תהיה שווה את כל זה – תוכלו לטייל כל השנה ולהפוך זאת לעבודה שלכם!