ככל שעסק הוא גדול ולקוחותיו מרובים כך בדרך כלל עולות הדרישות מהתקשורת. כלומר, יש צורך לתקשר מול לקוחות מרובים, בסניפים שונים של העסק, באופן מיטבי. במקרה של רשת מלונות, זהו סוג עסק שבו יש לאינטראקציה עם הלקוחות חשיבות רבה במיוחד. גם בכדי להשיג לקוחות וגם בכדי להבטיח שביעות רצון של לקוחות קיימים והשגת לקוחות חוזרים. כל זאת, מתחבר שוב ושוב לתקשורת יעילה. אז כיצד אתם נותנים לכך כיום מענה? האם זה טוב מספיק מבחינתכם? חברת Voicenter מציעה שרות בתחום זה, שכדאי לכם להכיר.
תקשורת בסטנדרט הגבוה ביותר
עולם התקשורת התקדם ומתקדם ללא הרף ודי מהר. מחד, מכשירי טלפון קוויים וסמארטפונים מציעים יכולות מסוימות, שלא השתנו הרבה מזה שנים. מאידך, הטכנולוגיות שמאחורי יכולות אלה משתכללות בהדרגה. כמו כן ואולי חשוב יותר, בעולם התקשורת קיימות יכולות שהן הרבה מעבר לביצוע שיחות פשוט ועסקים מתוחכמים יודעים לנצל אותן לטובתם. יכולות מודרניות ומתוחכמות כאלה, מתבטאות באופן הטוב ביותר במסגרת מרכזיה וירטואלית בענן. תוכלו לקרוא פרטים נוספים על כך באתר חברת Voicenter. מרכזיות אלה, משלבות את היכולות המתקדמות, עם מודל הענן לאספקת שירותי מחשוב. מחד, הן עשירות בתכונות שימושיות לעסקים. מאידך, הן מאפשרות להשתמש בתכונות אלה, באופן קל, גמיש ונוח מאוד. מאחר שזהו שרות ענן, היכולות השונות זמינות מכל מכשיר ומכל מקום, בהם יש לכם חיבור אינטרנט. מה מרכזיות אלה כוללות?
כמה דוגמאות ממחישות
מבין התכונות הרבות של מרכזיה וירטואלית בענן, אלה כמה דוגמאות בולטות במיוחד, לשם ההמחשה:
- IVR – Interactive Voice Response היא מערכת שתבטיח, שכל שיחה נכנסת למלון תקבל מענה מיידי ואיכותי. כמו כן, מערכת נתב שיחות מסוג זה, מאפשרת למתקשרים לנתב את עצמם לבד לשלוחה רצויה ובכך, היא חוסכת לכם בעובדים ובזמן.
- שירות חייגן – שירות עזר לביצוע שיחות יוצאות רבות. באמצעות רשימת מספרי טלפון, המערכת תבצע את ההתקשרות בעצמה, תמתין למענה ותחבר את השיחה למוקדן פנוי.
- אינטגרציה למערכות מידע – אינטגרציה יעילה למערכות מידע שונות של המלון. למשל, בעקבות שיחה עם לקוח, עדכון אוטומטי של היסטוריית השיחות וההקלטות (אם בוצעו), אל כרטיס איש הקשר.
- תמיכה מתקדמת ביכולות הרגילות – כמובן, יכולות טלפוניה רגילות, מקבלות גם הן מענה טוב ויותר מכך. למשל, קבלת פקסים (Fax2Mail) וגם שליחת פקסים היישר מהדואר האלקטרוני (Mail2Fax).
- שירותי מספור – שירותי מספור בינלאומיים, שאינם תלויים במיקום הגאוגרפי.
- ממשק ניהול פשוט – המערכת כולה מנוהלת דרך ממשק מסוג Cpanel, שהוא קל מאוד לשימוש.
- חדרי ועידה – הקמה קלה ומתקדמת וניהול, של ועידות מרובות משתתפים.
- הצפנה – הצפנת השיחות באופן ששקוף למשתמשים. כלומר, אוטומטית, ברקע ובמינימום טרחה עבורכם.
התועלות למלונות
התועלות העסקיות האפשריות מיישום מרכזיה כזו במלון, רבות ומגוונות. בין השאר, תוכלו לצפות להפיק את התועלות הבאות:
- מיצוי נקודות הקשר עם הלקוח – בין אם לקוח פוטנציאלי או קיים, מתקשר מול המלון בטלפון קווי, סלולארי, פקס או מייל, התקשורת מולו תבוצע באופן המסודר והמתקדם ביותר.
- ראיית התמונה הרחבה – הנהלת המלון תוכל לקבל תמונת מצב עדכנית ומדויקת מתמיד.
- ניתוח מידע – הפורמט הדיגיטלי בו עובדת המערכת, מסייע להשיג מידע חשוב על התקשורת ולנתח אותו לעומק.
- שיפור התקשורת הפנימית – בין סניפים ובתוכם. אגב, המערכת מאפשרת ביצוע שיחות פנימיות בחינם.
לסיכום
אם הנושא של מרכזיה וירטואלית עוד לא מוכר לכם, בהחלט כדאי להכיר ולנסות. התועלות בכך משמעותיות כל כך, שגם ההחלטה שלא ליישם זאת, כדאי שתתקבל אחרי בדיקה מעמיקה של הנושא.